Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.   

Op onze kauwsieraden zit geen garantie. We hebben diverse sterktes van sieraden en het is lastig vast te stellen of de gekozen sterkte passend is voor jouw kind. Ervaring leert ons dat het soms even zoeken is naar het beste kauwsieraad. Sommige kinderen prefereren een zacht kauwsieraad met het gevolg dat deze sneller beschadigd. 

Lees ook even onze Veelgestelde vragen

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@educadora.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.  

Vertrouwd en veilig online winkelen

Sinds 2017 is Educadora webshop aangesloten bij WEBWINKELKEUR. Webwinkel keur is een keurmerk voor webshops.  WebwinkelKeur is het keurmerk dat meer transparantie en veiligheid brengt in de markt van het online winkelen. Jij als klant beoordeelt onze leden zodat we weten hoe deze in de praktijk presteren. Op deze manier worden webwinkels zowel door jou als door ons beoordeeld. Dubbele zekerheid dus!