Retourneren

Retouraanvraag

Is de bestelling of een deel daarvan niet helemaal wat je er van verwachtte? Jammer! Uiteraard mag je de producten retourneren.

Je hebt het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

De klant is verantwoordelijk voor verlies c.q. beschadiging tijden het retourzenden. Beschadigde of verloren gegane producten kunnen wij niet vergoeden. Ook producten waarbij de verpakking meer beschadigd dan nodig is om het product uit te proberen, zullen we bij de retour een waardevermindering van het product doorberekenen.

Het verschuldigde orderbedrag wordt binnen 14 dagen na aanmelding van de retour (per mail) teruggestort (mits de producten in goede staat ontvangen zijn).

U wilt een product aan ons retourneren. Kijk voor meer informatie in onze Algemene Voorwaarden voor alle details betreffende je Recht op retour.

Retour sturen? 

Wil je je product(en) retourneren?

  1. Nederland
  • Voor Brievenbuspost (alleen Nederland): Zelf frankeren en verzenden naar onderstaand retouradres. Retourzendingen brievenbuspost moeten voldoende gefrankeerd zijn (bij eventuele naheffing voor onvoldoende of onjuiste frankering worden deze kosten verrekend bij het terugstorten van het aankoopbedrag). 
  • Voor Pakketpost: Gebruik het bij je pakket toegevoegde Retour verzendlabel van GLS. Deze pakketzegel is al betaald door ons. Graag je pakket op een GLS afgiftepunt afleveren. Retourkosten ook voor een pakket zijn voor eigen rekening en worden later in mindering gebracht op de terugboeking van je orderwaarde.

2. Alle andere landen

  • Zelf zorgdragen voor frankering van je pakket bij retoursturen. Je krijgt na goed ontvangst van de retour je totale orderbedrag teruggeboekt.

Het Retouradres:

Voeg bij je retour het Retourformulier toe voor een snelle afhandeling

Retour sturen aan:

Educadora Webshop

Afdeling Retouren

Akkersrijt 18

5298we Liempde

Nederland

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor het beste eerst even contact opnemen met webshop@educadora.nl

Ook hier draag je zelf zorg voor de kosten voor terugzending van het product. Dit kan voor brievenbuspost (alleen Nederland), door zelf de enveloppe te frankeren of voor pakketpost, gebruik dan ons bijgevoegde GLS returnlabel. Voeg ook hier het Retourformulier toe.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.